Puan vermedi·368 syf.····Okunma: 23 Ocak 2022 23:50 Martın Eden okumak istediğim kitaplar arasındaydı. Başka bir kitap için gittiğim sahafta bu kitabı gördüğüm gibi aldım. İyi ki almışım. Gerçekten kendinize inanıyorsanız ve bu yolda azminizi kaybetmeden başaramayacağınız hiçbir şey yoktur.Theodore Roosvelt'in dediği gibi 'İnanmak başarmanın yarısıdır'. Kitapta bu konu çok güzel bir şekilde işlenmiş.
Kitapta aşık olduğu kişi ile aynı konuma gelmek için kendini geliştirmeye çalışan ve bu yolda kendisine kimse inanmasına rağmen büyük bir azimle Martın Eden'in başarıya nasıl ulaştığını anlatıyor.Peki hedefinize ulaşınca her şey yoluna girmiş olur mu? Martın Eden için pek de böyle olmadı...