Merhabaa!Bugün sizlere Düşman Okullar serisinin serisinin 2.kitabının yorumuyla geldim.
Bence 1.kitaptan daha akıcıydı.Aşırı aşırı komik bi kitap.Gülmekten karnım ağrıdı nerdeyse.Kitapla alakalı bir diğer sevdiğim şey de Güney kızlarının kuzey erkeklerinin altında ezilmemesi.Kitapta ara ara eğitim sistemini, adalet sistemini eleştiren cümleler var.Kadın karakter güçlü yazılmış.Bu gerçekten çok hoşuma gitti.Ama bazı saçma bulduğum olaylar oldu.Yani mesela bazı olaylarda şunu dedim:"Gerek var mıydı¿"Sanki bazı yerler kitabı uzatmak içinmiş gibi geldi.
Kısacası eğer reading slumpa girdiyseniz veya canınız hiç kitap okumak istemiyorsa sizin okuma istediğinizi artıracak bi kitap.Çerezlik.Eğer bol gülmek, dostluk,aşk ve biraz heyecan istiyorsanız okuyabileceğiniz güzel bir kitap.