·752 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2022 22:18 20'li yaşlarımın başında okumuştum ilk kez. O zaman acımıştım, parça parça Kenan'a üzülmüştüm. Gaddarlaştım mı şimdi? Büyüdüm mü? Daha mı iyi görüyorum her şeyi yoksa at gözlüklerim mi sardı yaşantımı? En başından en sonuna kadar öfkem dinmedi Kenan'a. Türkiye'nin değişmeyen makûs talihinin bir yansıması mı Kenan? Nerede duracağını bilemeyen ; her yere yakışan, hiçbir yere ait olmayan.
Nasıl yazdın Vedat ağabey? Nasıl gördün, nasıl var ettin bu karakterleri? Sen nasıl güzel bir armağansın bize.