6/10
·124 syf.··
2022 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2022 22:43
Açıkcası kitabı çok beğenmedim. İlk başlarda güzel gibiydi ama sonradan biraz sıkmaya başladı. Kitapta yaşayız temelimize aykırı bir kitap. Kitabın ana karakteri bir anda kendini dünyadan soyutluyor ve insanoğlunun elde ettiği bütün başarıları boşuna elde etmiş gibi gösteriyor. İnsana hayatının amacının boş olduğu empoze edilmeye çalışılmış. O yüzden pek beğenmedim.
DopplerErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 202412,7bin okunma
·
44 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Beğenmedin mi :(