·124 syf.····Okunma: 24 Ocak 2022 22:43 Açıkcası kitabı çok beğenmedim. İlk başlarda güzel gibiydi ama sonradan biraz sıkmaya başladı. Kitapta yaşayız temelimize aykırı bir kitap. Kitabın ana karakteri bir anda kendini dünyadan soyutluyor ve insanoğlunun elde ettiği bütün başarıları boşuna elde etmiş gibi gösteriyor. İnsana hayatının amacının boş olduğu empoze edilmeye çalışılmış. O yüzden pek beğenmedim.