"Aşk mı? Gurur mu? Mesafe mi ? Yakınlık mı? Kalp mi? Akıl mı? Her ne olursa olsun eğer gerçek bir sevgi varsa olmayacak şey yok. Aslında sevgide, aşkta bu değil mi? Ne yaşarsan yaşa, hayat seni nereye götürürse götürsün kaderin bağlanmışsa birbirine nerede olursan ol o seni bulur bağlar kendine. Ve acı olsa da hayat , bizi bu dünyaya değil midir bağlayan Aşk? Sevgi değil miydi dünyayı kurtaracak, insanı iyileştirecek olan? Kalbimize aşk dokunsun, sevgi dokunsun işte o zaman her şey güzel olacak." Diyerek başlamak istiyorum. Evet bu kitap beni gerçekten etkiledi ki yoruma başlarken böyle sözcükler döküldü dilimden, içimden.Okurken kendimden geçtiğim, kendimden kesitler bulduğum bu yüzden de kaptırarak okuduğum kalbime dokunan bir kitap. İçimi yansıtan, iç döken bir kitap. Şiddetle okuyun. Eminim sizde kendinizi bulacaksınız.
Jane EyreCharlotte Brontë