Puan vermedi·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2022 16:15 Sevgili Tarık Tufan'ın yazılmış bütün kitaplarını okudum. Bu son çıkan kitabını
görünce çok sevinmiştim, ama okuduktan sonra biraz sevincim yarım kaldı. Sandım ki tek bir konu başlayıp bitecek. Roman 29 bölüm halinde düzenlenmiş. Şimdi 29 bölümü nasıl yorumlayacağıma bayağı şaşırdım.
Kısaca anlatmak gerekirse, bir sancı, bir yenilgi, bir kaybediş, değişim ve
bocalama, bilhassa yalnızlığın içerisindeki bir ruhu anlatıyor. Bölümleri okurken sizi de sarıyor o melankoli, iç çöküşler, geç kalınmışlar, gizli duygular. Bu duygular benim de kafam iyice karıştı, bilinmeze düştüm, belki de
yalnızlığa.