John Verdon ' un 4 kitabını da okudum, ilk 3 kitap beni ağlattı açıkçası. Duygusalım evet ama David Gurney e gerçek hayatta tanıdığım biriymişçesine bağlanmış ve sevmiştim. Haliyle ona zarar gelince üzülüyordum. Bu son kitabı olan Peter Pan Ölmeli biraz "ne yazsam okurlar zaten" tadında olmuş, diğer serilerin yanında bayağı sönük kalmış. Genede okumaya değecek bir kitap diyebilirim. Ve 5.kitabı Kürt Gölünü bir an önce alıp okumak için sabırsızlanıyorum.