Bülent

@Bdky
9/10
·142 syf.··
Beğendi
·
2022 7. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2022 23:58
Namık Kemal’in pek çok kitabını okudum. Ama bu kitap bence “ Edebi Roman” Elime aldım bir kaç oturuşta bitirdim iki gün sürmedi. Öyle akıcı öyle sarıyor öyle merak uyandırıyor ki ne olacak diye diye kitabın bittiğini gördüm. Konusu itibariyle, iyi yetişmiş, soylu bir aileden gelen Ali Bey’in, Mahpeyker isimli kadına aşık olmasıyla oluşan sonuçları ele alıyor.Bence; Kitapta her ne kadar Mahpeyker suçlu görünüyor olsa da asıl suçlu, nankör, bencil, akılsız davranışlarıyla Ali bey. Kitapta çok fazla tasvirin yer alması, daha gerçekçi ve hoş olmasını sağlamış ‘betimlemeleri çok sevmeyen insanları bile içine çekebilecek tarzda.’ Cariyelerin alınıp satılması çok uygun durmasada zamanın şartları gereği normal bir durum. Gerek konusu bakımından gerek romantizm açısından Namık Kemal’in en güzel eserlerinden biri. Namık Kemal severler okuyabilir ️ Sağlıcakla kalın Kitapla kalın
İnsan ve Duygular
İntibahNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,2bin okunma
·
133 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.