·102 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2022 01:03 Kitap 17 Öykücükten oluşuyor sevgili yazarımızın deyimiyle. Ve ne hikmetse neredeyse bütün Öykücüklerde kadınlar ya ölüyor ya da öldürülüyor. En beğendiğim öyküsu "Doğurgan" başlıklı öyküydü. Burada kadın kahramanımız 7 yılda 17 çocuk dünyaya getiriyor ve kocasının delirmesine neden oluyordu. Öykülerin hepsi birbirinden ilginçti. Olağandışı, tuhaf ve değişik öykülerdi. Bazı öykülerde gülerken bazılarında o kadar derinden üzüldüm ki... Bazen yazara "Bu kadınlarla ne alıp veremediğin var!!?" diyerek kızdığım bile oldu. :(
Yazarın tarzına da ayrıca bayıldım. Diğer kitaplarını da okumayı dört gözle bekliyorum :)