Kitabı okurken başlarda sadece basit bir töre cinayeti olarak düşünebilirsiniz ki ben de başlarda böyle sandım. Shakespeare tiyatro oyunlarında kitaplarındadaki spoileri ilk cümlede verir, Hamletin ilk cümlesi: Kim var orada! dır. Kitap sadece bir töre cinayeti değil, ilk cümlede olduğu gibi: var olmak mı var olmamamak mı? Yaşamak mı yaşamamak mı ? Gibi bir sorunsalların içindedir. Bir töre cinayetinin içerisine gizlenmiş depresif ve sorgulayıcı bir hayat bulunmaktadır ama kitabın böyle olması okurun içini karartacak şekilde değildir. Kitabı okurken çok keyif alacağınız garantidir, Şiddetle okumanızı öneririm.