İskender’i tanıdığımdan beri içimde eksik bi taraf hissediyorum, itiraf edeyim zaman zaman gözlerim doluyor çokça… ama sanırım yapmamız gereken tek şey onun vasiyetini yerine getirmek yani onun gibi harikulade bi insanın bu dünyadan geçtiğini düşünüp sevinmek:( zira onu hiç göremeyecek olmanın hüznünü başka nasıl aşarız bilemiyorum Samet.