Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 27 Ocak 2022 19:29 Öncelikle kitabı 2-3 gün önce bitirdim ama hasta vs oldum yorumunu yazamadım. Kitap gerek konusu olsun gerek yazım dili olsun beni çok kendine bağlayan bir kitaptı. Ben şahsen yazarın diliyle yani 3. kişi ağzından kitap okumayı pek sevmem bu kitapda 3. kişi ağzından ama ben çok beğendim lütfen bu yüzden ön yargınız oluşmasın. Kitap beni her saniyesinde şaşırtan ve ağzım açık okuduğum nadir kitaplardan çünkü normalde kitap okurken ileride olucak şeyleri tahmin edebilirim ama bu kitapda pek edemedim. Katilin spoilerini yemeseydim daha çok şaşırıp seveceğimden eminim ama tiktokdan spoilerini yedim siz sakın yemeyin ve şok olucağınıza yemin bile edebilirim. Kısacası kitap gerçekten mükemmeldi ben baya beğendim.
5 / 5