Böylesine hikayesiyle ve karakteriyle beni içine çeken güzel bir kitap okuduğumu hatırlamıyorum. Bazı anlarda beklediğimiz bir sevgi, şefkat aslında bir ömür de ne kadar yer ettiğini hissetmemize yeter ve artar da . Okumaya başladığınızda zamanın nasıl geçtiğini anlamıcaksınız. İyi okumalar dilerim.