İlk kitabı okuduğumda 19’un telaşlı vaziyetinde yalpalanıyordum. Aradan geçen yıllar sonrası yine aynı heyecanla açtım kitabın kapağını.
Umduğunu bulmanın yaşattığı tatlı bir huzur eşliğinde yazıyorum bu yazıyı.
Kitap, tecrübeyi damıtarak eğlenceli bir dille aktarıyor. Güncel konulara ilişkin verdiği örneklerle akıcı, sıkmayan bir kitap. Vermek istediği esas ifadeyi de satır aralarına saklıyor yazar. Bazen bir cümlesinden bin anlam çıkarılabilir ve bu sizi derin düşüncelere öteleyebilir. Zaman aralıklarıyla tekrar okuduğunuzda kendinizin değişen dünyasından hareketle farklı çıkarımlarda bulunmanızı mümkün kılıyor. Popüler kültürün mayasında nemalanmadan tam manasıyla nokta atışı
bir gelişim kitabı olduğunu düşünüyorum.
Keyifli okumalar geniş çıkarımlar dilerim. :)