Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Küçük mü ? Büyükmü bir okuyucu olmak lazım yada sadece okuyucu mu olmak lazım yazılanları çocukça diyip gülümsemekmi yada ciddiye alıp düşünmek mi lazım bana bunları hissettirdi ben gerçi her seçeneği denedim ve bir gün tekrar diyerek kitabı kapattım :) okumak için bir şansınız varsa işinizi şansa bırakmamanız temennisiyle