·104 syf.····Okunma: 28 Ocak 2022 13:53 Keşke bu kitabı daha önceden okumuş olsaydım diyorum. Herkese okutulması gerektiğini düşünüyorum çünkü dünya ülkelerle yönetiliyor ve hepimizin neler olup bittiğini görmek için böyle eleştirileri okumaya ihtiyacı var. Genel olarak dönen siyasi olaylar oldukça güzel ve basit bir dille eleştirilmiş. Okurken bize gerçek hayattan olayları hatırlatması da hikayeyi akılda kalıcı yapıyor. Herkese öneriyorum.