Sevgili mahmut coşkunun ilk romanıymış. Son zamanlarda Türk Edebiyatı eserlerinden zevk alamazken bu kitap ilaç gibi geldi. Sosyolojik tahlilleri, hayata ve insani ilişkilerimize bakışı ve kitabın çok tatmin edici finaliyle benden tam not aldı yav. Ben kimim ki diyemeyeceğim okuma zevki olan biriyim. Harbiden çok çok keyif aldım okurken. Neşet ve Müzeyyen'in toksik ilişkisi , Selim bey... Her şeyiyle bayıldım kitaba. Aro mahmut coşkun devamını beklerim