Puan vermedi·544 syf.····Okunma: 21 Ocak 2022 00:47 Ahhh Feridemm ah kalbi temiz,saf,güzel kalpli Feridem.Aşkının arkasın da dağ gibi duran bir kadın daha ..onun üzülüp ağladığı yerler de oturup ağlayarak okudum resmen ,bu kadar akıcı ,sürükleyici bir kitap olamaz..Her zaman ki gibi bir aşk..zorlu yollardan geçip kavuşanlar..Bu kitap yolcuğun da kendimi Feride'ye benzettim ..Aşkından ölen ,aşkı için her şeyi yapabilen ,şehrini , yurdunu,evini ailesini terk eden unutmaya çalışan..Aşkına sahip çıkan ,asla vazgeçmeyen,kendinden çok seven ,aşık olan Feride..Görmediğin zorluk kalmadı ama sonunda sefasını sürdün, bir Kamurana sahiptin hikayen de aşkının karşılığını aldın ,bu romanda , bende kendi hikayem de aşkımı da ,kendimi de ,tıpkı sana benzettim.. tek bir fark vardı ama ..aşkıma karşılık verecek ..beni,benim sevdiğim gibi sevecek bir Kamuranın olmamasıydı..söyleyeceklerim bu kadar .Gözyaşımın hiç gitmediği her an akmak için beklediği bir romandı .. Mükemmeldin️#okudumbitti