Kitap fantastik değil polisiye önce onu belirtmek istedim. 30lu yaşlarında bir adam 14 yaşında bir kızı kaçırıyor ve bataklıkta yaşamak zorunda bırakıyor. Sonra çocukları oluyor. Hikaye burada başlıyor gerisini de anlatmak istemiyorum okumak isteyen olursa diye. Ana karakterinden nefret ettiğim kitaplardan biriydi.