·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2022 20:24 Kitabı okurken sanki terk edilmiş eski bir eve girmişim de tozlu bir valizin içinden çıkan hususi mektupları okuyormuşum hissine kapıldım.Yüz küsür yıl önce yaşamış bir hanımefendinin bugün bizler gibi düşündüğünü görmek oldukça şaşırtıcı.Muhteşem bir dil kullanımı ve bir yaşam felsefesi var. İyi ki okudum.