Stefan zweig in beğenmediğim tek kitabı diyebilirim. Yazmaya başlama , kendini geliştirme için yazmış da olabilir. Böyle düşünerek rahatlıyorum. Daha iyi kitaplan yazabilmek adına ilk basamaklarından
MürebbiyeStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202132,9bin okunma