Puan vermedi·152 syf.··
2022 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2022 17:49
Öncelikli olarak kitabı hem konu bakımından hem de ilerleyiş bakımından çok sevdim. Tanzimat döneminde geçen romanda o dönemde ki insanların maddi yönden nasıl zorluk çektiklerini çok iyi anlatıyordu. Ama aynı zamanda o dönem insanlarının birbirlerine çok iyi destek olduklarını komşuluk ve mahallelik ilişkilerinin çok iyi ve önemli olduğu anlaşılıyor. . Refet annesi ile beraber yaşamını sürdüren ama geçim sıkıntısı yüzünden bir sürü çile çeken biri kızdır. Bu çilelerden kurtulmak için çareyi okumakta görmektedir. Bu yüzden öğretmen olmaya karar verir. Kitapta ise onun öğretmen olma yolunda yaşadığı olaylar anlatılmaktadır. . Kitabın bir çok bölümünde gözlerinizin yaşardığını ve bu kadarı da olamaz diyeceğiniz bölümler olacaktır.
RefetFatma Aliye Hanım · İş Bankası Kültür Yayınları · 20187,3bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.