·169 syf.····Okunma: 01 Şubat 2022 20:32 Kitap değişik. Begendim mi beğenmedim mi karar veremedim. İkircikli... Hem derin hem sığ. Hem içsel hem dışsal. Çok yönlü eserlerden alıntılamalar var. Okurken hissettiğim Murat Menteş benzerliği oldu. Ama tam olarak neyi benzettim o da ikircikli.
Konu neydi??? Ekşi, acı, tatlı . Kendime zaman tanıdım, bir sure sonra tekrar okuyacağım.