Puan vermedi·608 syf.··Beğendi
· ilk iki kitaba göre bana göre inanılmaz bir olay örgüsü gelişimi vardı.evet ilk kitaplar da çok güzeldi ama olaylar bu kadar beklenmedik gelişmemişti.eski dostlara veda etmek için mükemmeldi.sonu beni fazlasıyla tatmin etti୧(^ 〰 ^)୨