Öncelikle çok güzel fakat insanın içinde güzel duygular uyandırmayan bir kitap olduğunu söyleyeceğim. Betimlemeleri muh te şem sanki oradaydım o insanlarla birlikte sefaleti yaşadım. Kitabı okurken kendinizi sorguluyorsunuz ben olsam böyle bir durumda ne yapardım, körlük salgını, savaş olabilir afet olabilir insanların içinden hep o doğa mı çıkar. Ya da en sık aklıma gelen evde yeterince erzağım var mı
Çok başarılı kesinlikle okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum