Puan vermedi·336 syf.··
2022 1. kitabı
Öncelikle çok güzel fakat insanın içinde güzel duygular uyandırmayan bir kitap olduğunu söyleyeceğim. Betimlemeleri muh te şem sanki oradaydım o insanlarla birlikte sefaleti yaşadım. Kitabı okurken kendinizi sorguluyorsunuz ben olsam böyle bir durumda ne yapardım, körlük salgını, savaş olabilir afet olabilir insanların içinden hep o doğa mı çıkar. Ya da en sık aklıma gelen evde yeterince erzağım var mı Çok başarılı kesinlikle okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.