‘Böyle yaşamak olur mu ya’ diyeceğiniz bir hikayesi var.
Varlıklı bir ailenin oğlu Figui, ailesinin bütün toprağını kumarda kaybediyor. Ailesiyle birlikte büyük bir sefalet yaşıyor. Savaşlar, kayıplar, açlık,siyaset… içerisinde yok yok.
Kitap çok akıcı bir dille yazılmış. İçerisine çekip o duyguları size de yaşatıyor. Biraz duygu yüklü diyebilirim.