İlk kitap yarısına kadar yerleri kavramları , hanedanları öğrenmemizle geçiyor sonrasında olay örgüsü biçimlenmeye başlıyor .Ama o zaman da gelecek görüntüsü , iç düşünceler derken sürekli dikkat isteyen bi kitap. Okuması zor geliyor alışıncaya kadar.
Kitap kesinlikle Ortadoğu'yu anlatıyor bence, ve arapçadan sıfatlar kitaba yerleştirilmiş durumda.