10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2022 22:40
"Böğürtlen kışı" Nerden başlayacağımı bilmiyorum ama öncelikle kitapla ilgili okumadan önceki ön yargımı söylemek istiyorum. Kitap rafımda bulunan bir kitaptı ve ilk elime aldiğimda kapağı olsun arkasında yazılan kısa yazı olsun dikkatimi çekmeyen bir kitaptı. Güzel olmadığını düşündüm ve aynen yerine koydum ama her okuduğum, bitirdiğim kitabı yerine koymak için kitapligima gittiğimde her seferinde gözume çarpardi nedenini bilmediğim bir şekilde. En sonra alıp okumaya kadar verdim ama başlamadan önce kitap hakkındaki yorumlarına göz gezdirdim ve olumsuz yorum hiç okumadım o kadar güzel olduğunu dile getirmişlerdi ki okumak için sabırsızlandım ve elime alıp yatağıma uzanıp fon müziği eşliginde okumaya başladım okudukça ön yargılarımdan gerçekten utandım hani elimden hiç bırakmak istemedigim bir kitap haline geldi o kadar akıcı , bir sonraki sayfasında ne olacağına merak uyandıran ve bırakılmayacak bir kitaptı gerçekten okuduğuma hiç ama hiç pişman olmadım ve şunu dile getirmek istiyorum kitabın içeriği okunmadan kapağıyla ya da görünüşüyle olsun nasıl bi kitap olunduğuna karar verilmeyeceğini on yargıyla yaklaşilmayacagini çok iyi anladim ve bazen kapağını ,arkasındaki yazıyı çok beğendiğiniz halde okuduğunuzda çokta beğenmediğiniz kitaplar haline gelebiliyor. Kitapla ilgili dile getebilecegim o kadar çok şey var ki yazsam heralde benden de bir kitap çıkar ve yeterince burda uzun yazdim belki çoğunuz bu kadar uzun yazıyı okumayacaksınız da en azindan buraya kadar gelip okuyan arkadaşlarım varsa bunun için teşekkür ederim biraz da olsa duygularımı dile getirmek istedim. Ve gerçekten herkese tavsiye ediyorum kessinlikle okunması gereken bir kitap. (yazım yanlışları noktalama işaretlerinde yanlışlar olabilir bunun için kusura bakmayın:) OKUYACAKLAR İÇİN IYİ OKUMALAR
Böğürtlen KışıSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201144,9bin okunma
·
2.177 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.