·292 syf.····Okunma: 03 Şubat 2022 14:09 Seriyi burada sonlandırıyorum. Normalde 5 kitap ve ara kitapları da var ancak daha fazlasını okumaya niyetim yok. Benim için vasat bir seriydi, tabi duygularımı hareketlendiren bazı kısımlar oldu ama onlar da olsun bir zahmet diyorum. Hikayesi çok bilindikti, daha önce kesinlikle buna benzer bir şey ya okumuşsunuzdur ya da izlemişsinizdir. 3 kitabı da şöyle bi göz gezdirerek okudum. Cidden tam anlamıyla okumasanız da olaylardan kopmuyorsunuz, çünkü önemli bir şey olmuyor :D
Spoiler içerecektir.
Yani America cidden salak mı yoksa rol mü yapıyor çözemedim. Geçmiş olan geçmişte kalır. Biriyle olduğunda aklında soru işaretleri kalacaksa zaten olmaman gerekir. Ya da aklına ikinci seçenek geliyorsa ilk seçenek hiç var olmamıştır derler. Aspen konusunda neden bu kadar ısrarcı davrandı bilemiyorum, son kısımda Maxon’u tamamen kaybedecek sandım.