·512 syf.····Okunma: 03 Şubat 2022 19:54 BU NEYDİ?! BU NEYDİ?! BU NEYDİ?!!
Ayvdi’yi çok fazla beğenmemiştim. Maximum 7-8 puan vereceğim bir kitaptı.Akıcıydı.Kötü değildi ama iyi de değildi.
İki baş karakterle de bağ kuramamıştım.Bilmiyorum sevmemiştim diyemem ama sevdiğimi de söyleyemem.İyi,güzel,hoş karakterlerdi ama benim için özel değillerdi.
Kitap güzeldi ama benim için basitti.Bana hiçbir şey hissettirmemişti.Yaşanan olaylar,karakterlerin tepkileri manasızdı.-Hepsi 2.kitapta anlam kazandı :))-
En keyif aldığım sahneler Pamir Nil sahneleri olmuştu. Beklentimin bayağı altında kalmıştı kısaca.
Vn’nin daha iyi olacağını bildiğimden ve Pamir Nil sahnelerini okumak istediğimden aynı ayvdi’de olduğu gibi kitabı çıkar çıkmaz aldım. Çok büyük bir heyecan duymadığım için hemen başlamadım. Beklettim. Dün ise sebepsizce çok okumak istedim ve kitabı elime aldım. Alış o alış arkadaşlar…Alış o alış…
Kitap bambaşka bir boyuta evrilmiş. Hala ayvdi hissi alıyorum ama sanki birkaç level atlamış hali gibi.
Karakterlerin karakter gelişimleri o kadar iyi ve doğal ki. İlk kitapta benim için hiçbir anlam ifade etmeyen bu iki karakter benim için şu an o kadar özel ki… Gerçekten inanamıyorum. O kadar sevdim ki…
Diyalogları okurken inanılmaz keyif aldım. Sırıtmaktan çenem ağrıdı :DDD
Tabii ki sadece bununla sınırlı değil. KURGU??? KURGUYA NE YAPTIN BESA??!!?BEYNİMİ YAKTIN BESA?!
Bazı sayfaları anlamak için iki kere okudum. Kurgu bambaşka bir boyuta evrilmiş derken abartmıyordum. Gerçekten bambaşka bir şey olmuş. Sadece Siyah Kuğu’da fantastik olacağını düşünüyordum. Değilmiş. Bağlantılı kitaplar olduğunu gerçekten hissettim.
Her sayfayı keyifle çevirdim. Hiç tahmin etmezdim olacakları. Bazı şeyler o kadar üst üste geldi ve beynim o kadar yoruldu ki. Bu olayları ben bile normal karşılayamazken Liva’m ne kadar güçlü,ne kadar soğukkanlıydı.Her sayfada ona hayran kaldım.
İlk kitaptaki ayvdi ile hiç alakası yoktu. Kurgu ağırlıklıydı ama karakterlere de sıkça yer verilmişti.
Pars. İlk kitapta ne bu dengesiz hareketler dedirtmiştin bana. Pek bir özelliğin yoktu benim için ama bu kitapta…Sen nasıl bir şeysin ya… Hani gerçekten nasıl bir şeysin… Seni nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Kitabı nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Kitabı bitireli bir saat oluyor ve birazcık bile kendime gelemedim. Kafam allak bullak. Duygularım darmadağın.
ANLATMAYA GEREK YOK GÖRÜYORSUNUZ HALİMİ AJSKQLDKQMWHWLJSLWKS
Son… Ben sonunu da beğendim benim için şaşırtıcıydı ama ne alaka da diyorum üstüne düşününce,olmasa da olurmuş ama yaşanması da çok batmadı.Zaten son 100 sayfa karakterlerden ayrılacağımız için de,son bölümlerdeki duygu yükü sebebiyle de gözyaşlarımı tutamadım. Final de cabası oldu. Helak oldum Ahskqnmswbs
Kitabı gerçekten çok sevdim. Fakat eksik bulduğum yerler de var. Kitapta durmadan bir olay oluyordu. Bir an bile durmadık. Nefeslenmedik. Bu her ne kadar beni yorsa da fazlasıyla hoşuma giden bir şeydi ama yine de huzurlu sayfalar da olsun isterdim. Vardı ama beni tatmin etmedi. Yeterli gelmedi. Onları daha çok görmek isterdim. Daha çok okumak isterdim boş diyaloglarını. Pars ve Liva’nın da yaşanmasını istediğim çok an vardı. Kitap bi 50-60 sayfa daha uzatılabilirdi. Bazı şeyler yine kursağımda kaldı. Sanırım Beyza Aksoy çiftlerini gerçekten bir çift olarak ancak diğer kitaplarda başka karakterin gözünden görebileceğiz. Kaderimiz bu :))
Benim yorumum bu kadardı. Kitap beklentimin çok çok üstüne çıktı ve beni kendine hayran bıraktı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar :))