·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2022 22:06 Gerçekten çok tatlı bir çizgi romandı. Resimlerine ayrı yazılarına ayrı bayıldım. Neredeyse her sayfada kendimi gördüm ve sizin de okurken sık sık bunu yaşayacağınıza eminim. Bir okurun "Kitap Aşkı" ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.