·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2017 21:09 Polisiye- gerilim kitaplarını okumayı çok fazla seviyorum. Grange'ın bu kitabı sayesinde okumadığım tüm kitaplarını okumak istiyorum. Kitap sınıfının en iyilerinden biri,tam bir başyapıt.
Polisiye-gerilim romanları çoğunlukla seri katillerin bu cinayetleri "nasıl" işlediğinden ziyade "neden" işlediğine odaklanır. İşte bu kitap öyle bir kitap değil. Bu kitapta bir katilin, cinayetleri nasıl işlediğine öyle bir eğilmiş ki, eğiliş o eğiliş. Yazar psikopatın psikolojisini bir psikopat kadar iyi anlayıp kağıda dökebilmiş,onun hislerini,düşüncelerini,motivasyonlarını vs bizlere aktarmaktan çok adeta yaşatıyor. Bu kitabı okuyup da katille ruhsal bir bağ kuramayan, kana karşı bir saygı duymayan insan olmayacaktır sanırım.Ayrıca kitapta tempo hiç ama hiç düşmüyor.Yazar size sürekli merak etmeniz gereken, kitapla ilgili iştahınızı kabartan olaylar, sorular veriyor. Acaba Reverdi öldü mü? Hatica'nın sonu bu işten sağ salim kurtulabilecek mi?.. Aklınızda sürekli bu sorular dönüp duruyor. Kitabı okumadan, sayfaları çevirmeden duramıyor insan. Çevremde ki herkesi okuması için zorluyorum. Gerçekten herkesin okuması,böyle bir tadı tatması lazım. Enfes bir kitap. Ne kadar övgü sözcükleri yazsam az benim gözümde.