·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2022 13:48 Hiç tanımadığım birinden gelen bir tavsiyeye uyarak okuduğum ve kesinlikle daha iyi anlamak - daha iyi hissetmek için 2.kez okunacaklar arasına girmiş bir kitap.
Sonunun bağlandığı noktanın beni şaşırtması bir yana - sonunu okuduktan sonra “kaçırdığım neler oldu acaba - anlam veremediğim şu kısmın meğer sebebi buymuş” diye düşünmemi sağladığı için ayrıca sevdim kitabı.
Herhangi bir detay verirsem spoiler vermiş olurum korkusu ile bir şey yazamıyorum - ancak diyebileceğim tek şey - okurken çözmeye çalıştığım
Mikail yaşarken anlamaya ve hissetmeye çalıştığım
Yer yer kızdığım
Neden diye sorduğum
Sonunda hem nedenlerime (hepsine olamasa da ) cevap bulduğum hem de oldukça şaşırdığım,
Hızla okunan , keyifli bir kitap.
Teşekkürler Burak Parmaksız ve öneri için ayrıca teşekkürler sevgili kitap arkadaşım ..