·208 syf.····Okunma: 03 Şubat 2022 19:50 Kitap çocuk kitabı olarak geçiyor. Ancak geçmişini bilen o dönemi bilen gerçek hayattaki halini bir şekilde okumuş -izlemiş biri olduğum için mi bilemiyorum - çocuk kitabı olmak için ağır bir konu geldi bana. Tabii ki buna paralel ölçüde yumuşatılmış bazı kavramlar konular vs. Ama o naifliği - naiflik ile aynı zamandaki çocuk bencilliğini - duyguların dışa vurumunun zorluğunu - istemesen de gözünden anlaşılmasının yoruculuğunu… özetle her duyguyu, çocukların okuması için yazılan ancak her yaştan okurun okumasının eminim aynı ölçüde zevk verdiği bu kitapta çok güzel bir şekilde yansıtmış sevgili yazar. Filmi olduğunu bilmiyordum. Haftasonu aktivitesi olarak yapılacaklar listeme ekledim :)