Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 04 Şubat 2022 23:12 Karanlık, acımasız ve sancılı bir kitap.
Okumaya karar vermek için alıntılarına iyice göz atılmasını tavsiye ediyorum, bana kalırsa çoğunluğa hitap etme ihtimali düşük bir kitap. Ben bana en sakin gelen kısımlarını alıntıladım.
İntihar düşünceleri ve bize eleştiriler içeren, gerçekten pek çok anlamda çürümeyi tasvir eden bir kitap. Kitabı okumaktan kaçınmamın tek sebebi bize yönelttiği kızgınlıkla yüzleşmeye hazır olmamam olsaydı kitabı başarılı bulurdum. Ama benim için asıl durum çoğunlukla haksız bulmamdı bu tutumu. Dünya bu kadar kötü ve tatsız bir yer değil hâlâ. Neyse ki...
Hayatın anlamsızlığı, inançsızlık, intihar. Neyi düşünmediğimizi de okumaktan yana olduğum için okudum ben. Elime istemeyerek aldım kitabı her seferinde. Metanet ve dayanıklılık gerektiriyor okuma süreci, dili de kolay bir dil değil. Bilginize.