Şairi ilk kez okuyorum. Ancak beni çok etkilediğini söyleyemeyeceğim. Farklı kitaplarını okuduğum takdirde daha net fikir sahibi olacağımı düşünüyorum. Okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.
"Farklı kitaplarını okuduğum takdirde daha net fikir sahibi olacağımı düşünüyorum. " Okudun mu? "Ancak beni çok etkilediğini söyleyemeyeceğim." bu düşüncen değiştimi?