·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2022 23:09 Kitabı tebessüm ederek okudum.Bazı yerleri hariç çok sürükleyiciydi. 1910 yılında yazılmış olmasına rağmen kesinlikle müthiş noktalara değinmiş yazar. Özellikle karşılıklı mektuplaşmalarda kadınlara dair fikirler belirtilmişti ve bu fikirler oldukça isabetliydi. Sevdim.