·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2022 02:04 Kitabı az önce bitirdim ve karmaşık duygular içindeyim, bir çok bölümünde oturup düşündüm tekrar tekrar okudum, bazı hayat felsefelerinden ders çıkardım diyebilirim ama bazılarını kendimce nedenlerle red ettim. Kitap daha çok diyalog şeklinde geçiyor ama sıkmıyor, ümitsizliğe kapılan insanlar için bazı bölümleri çok yararlı olabilir, kendiniz keşvetme konusunda da faydası olacaktır, ben düşündüren ve bana bir şeyler katan kitapları severim, öyle bir okuma süreci oldu benim için. Keyifli okumalar.