Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 07 Şubat 2022 16:47 Kitabı yavaş yavaş okumayı tercih ettim. Ve anladım ki bağlanmak yani aidiyet bir çocuk için çok önemlidir. Bu kitabı okudukça doğru bildiklerimizi ne kadar da yanlış olduğu aşikar bir şekilde gözüme çarptı. Ebeveyn olmak zordur. Çocuk olmak da zordur. Peki ebeveynleri ve çocuğu birleştiren bağlanmak değil midir? Bu bağlanmayı kıran ne olabilir dersek bunun başında güven gelir. Her ne kadar fark etmesek de çocukların güven taşlarını ilk olarak aile oturtur. Bunu ne kadar doğru oturtulmuş olması aidiyet için çok önemlidir. Basit olarak düşünülen ebeveyn davranışları çocukların hayatını ve kişiliğini etkiler o yüzden ebeveynlerin bu kitabı okumalarını şiddetle tavsiye ederim.