9/10
·536 syf.··
2017 8. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2017 17:19
Nazan Bekiroğlu' nun okuyup da beğendiğim ilk kitabı oldu benim için. Kahramanlarının hikayelerini anlatırken, kendisini okumayı zorlaştıran o ağdalı dilden eser yoktu ve anlatım tarzı öyle güzel öyle güzeldi ki, o şehirlerde anlatıcıyla beraber gezdim, aynı rüzgarı hissettim, aynı kokuyu duydum. Benim gibi düşünüp Nazan Bekiroğlu' nun üslubunu yorucu, zorlayıcı, ağdalı bulup da bu kitabı okumaktan geri duranlar varsa, kesinlikle o üsluptan uzak, birçok insan hikayesine şahit olacağınız etkileyici bir roman olduğunu söyleyebilirim.
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.