Puan vermedi·171 syf.····Okunma: 08 Şubat 2022 20:06 Birkaç yıl önce 'Kedi Mektupları' kitabını okumuştumÇok beğenmiştim tarzını, ama nedense devamını getirmedim yazarın. İkinci kez şans verdiğim için ben şanslıyım diye düşünüyorum. Öyle güzel bir anlatımı var ki. Ama öyle koşa koşa okunacak kitaplar değil. Yalnızlığı dinginliği sakinliği seven bir tarzı var. Öyle yolda arabada dışarda değil oturup koltuğunuzda yanınızda çayınızla okumalısınız yazarı. Kitabını demiyorum çünkü emin oldum ki tüm kitapları böylesine etkileyici böylesine derin.. Eh benden bu kadar tercih sizin