·174 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2022 21:49 Samimi anlatımıyla güzel bir öykünün daha sonuna geldim, birçoğunuzun bildiği gibi Narnia'nın kralları ve kraliçelerinin basit bir palto dolabından açılan kapıyla neler yaşadığını tıpkı öykünün içinde bir karaktermiş gibi okudum, akıcılığıyla da son sayfayı üzülerek kapattım, çünkü 3. Ve 4. Kitabını henüz temin edemedim, fakat yine de ilk iki kitabı mükemmeldi. Okutun, okuyun derim