·520 syf.····Okunma: 08 Şubat 2022 00:00 2,5/5
İlk başlarda bu serideki favori kitabım olacağını sanmıştım. Çünkü çok güzeldi son sayfaları da güzeldi çünkü Ava and Alex
AMA
kitabın 2/3'ünden sonra gelen drama çok iğrençti. üzgünüm ama stalker bir seri katilin tekinin neyi yanlış yaptığını açıklamadan neyi yanlış yaptığını hatta direkt ne kadar sikimsonik bir insan olduğunu fark etmediysen cidden rezil bir insansındır. kitabın geri kalanı ile karakteri o kadar uyuşmuyordu ki o sahnede...
dördüncü kitabı çok merak ediyorum çünkü christian bu kitabın kahramanlarından biriydi ve stella onu çözemeyeceğim kadar arkada kalmıştı bakalım best couple kim olacak