Başarılı ve akıcı bulduğum kısa bir roman oldu. Roman, iki kısa ilintili hikayeden oluşuyor. Romanın başında bir genç adamın anlatışıyla çocukluk arkadaşı olan aslında babasının arkadaşı kambur, iyi kalpli Çakır'ın hikayesinde buluyoruz kendimizi. Çakır'ın tasvirinin ve karakter derinliğinin kısa bir hikayede çarpıcı bir şekilde yansıtıldığını düşünüyorum. Devamında gelen hikayede ise yazarın duyguları çok başarılı bir şekilde yansıttığını hissettim. Gerek farklı karakterlerin iç sesini okuduğum yerlerde bu kadar kısa bir hikayeden böylesine yoğunluk yazarın kaleminin ne kadar kuvvetli olduğunu gösteriyor. Kıssadan hisse, bu kısa romanı kesinlikle tavsiye ediyorum. İyi okumalar.