Açık konuşmak gerekirse başlarda pek de içime çeken bir kitap olmadı ama sonradan olaylar geliştikçe duyduğum merak duygusuna da engel olamadım. Ralph karakterini sevemedim ancak Jack ile bu konuda onu kıyaslayamam bile.. Olan Simon ve Domuzcuk'a oldu :(
Olay örgüsü bir yana Mina URGAN'ın nefis sonsözü ile her şey yerli yerine oturdu. İnsanın yaşı fark etmeksizin içinde yer alan sahip olma ve iktidar duyguları açık bir şekilde okuyucunun gözü önüne serilmişti.