·200 syf.····Okunma: 02 Şubat 2022 21:57 Kitap Tokyo’nun ara sokaklarında bulunan bir asırlık geçmişi olan bir kafede geçiyor. Küçük, sakin ama her daim nasıl olduğu anlaşılamayacak şekilde serin ve sadece 3 masası olan bu kafenin bir özelliği vardır sadece bir masada oturarak daha önce o kafeyi ziyaret etmiş birisiyle olmak şartıyla onunla konuşabilirsiniz ama sadece bu şartla bitmiyor. Yani öyle geçmişe gitmek çok kolay değil. Özellikle en önemlilerden biri kahveniz soğumadan önce dönmeniz lazım yani çok kısa bir zamanınız var. Kitapta 4 hikaye anlatılıyor, birbirinden bağımsız gibi görünen ama aslında birbirine bağlı çok güzel 4 hikaye okuyoruz. Karakterler, onların işlenişi, duygu geçişleri çok güzel anlatılmış okurken çok duygulandım ve çok kısa sürede bitirdim. Çok çok güzeldi benim için . Oyundan sonra kitap haline gelmiş ama tiyatro oyunu bir kitap değil hikayeleştirilmiş halini okuyorsunuz. Tiyatro oyunu olarak izleme şansım olsaydı izlemek isterdim.