Zaten her Harry Potter filmini 5000 kez izlemiş birisi olarak kitaplarına dahada bayıldım. Filmlerin olay örgüsü üzerinden düzeni bozmadan o kadar fazla detay var ki kitaplarda. Gerçekten bayılarak okuyorum. Özellikle serinin en sevdiğim 2. filmi olan ateş kadehinin kitabı gerçekten harikaydı bana göre.