·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Şubat 2022 12:00 Bu kitabı İlk okuduğum zaman, çok buhranlı bir dönemdeydim. Bir çok sözün altını çizesim gelmişti ki çizmişimde. Ancak kitabı üç ay sonra tekrar elime aldığımda altı çizili sözlerin çok sıradan ve okudukça aslında bildiğimiz sözler olduğunu fark ettim. Kitabın dilini sevemedim. Yazılanlar daha edebi bir dille anlatılabilirdi diye düşünüyorum.