Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 09 Şubat 2022 00:00 aslında tam olması gerektiği gibi işleniyor konular;ama kitaptaki hikayelerin günlük hayattan olmasına nazaran stefan zweig'ın insanı ürperten karamsarlığı siz kitabı okurken sizi etkisi altına aldığından olayların üzerine pek düşünemiyorsunuz. bu kitapta da bu kadar umutsuzluk,karamsarlık olması ve neredeyse her hikayenin ölüm/intiharla sonuçlanması beni bir tık korkuttu açıkçası. kitabı okuyup "ne okudum ben yaa" diye düşünürken kitapta işlenen hikayeleri ayrı ayrı benimsiyorsunuz.....