·143 syf.····Okunma: 10 Şubat 2022 23:53 Şevket Rado'nun İstanbul radyosunda yaptığı konuşmaları yazıya aktarmasıyla oluşuyor kitap.
Yazar hayata dair düşüncelerini, deneyimlerini ve duygularını okuyucuyla paylaşıyor.
Kitap deneme- söyleşi tarzında yazılmıştır . Öğütler içermektedir ki her söyleşi bitiminde yazar iyi dileklerini sunuyor okuyuculara.
Kitapta podcast havası var.
Çok üst düzey bulamasamda kitap okunmaya değer bir kitap bence.